"בתרופות פסיכיאטריות יש יותר נזק מתועלת"

ראיון עם ד"ר פיטר ברגין, פסיכיאטר ותיק וידוע, מביע את דעתו על תרופות פסיכיאטריות: "אתם מכניסים זבל לתוך המוח. אתם מכניסים חומר רעיל לתוך המוח בתקווה לתוצאה טובה… מאד קשה לקבל הוכחה שיש תרופה פסיכיאטרית שהיא מועילה. יותר קל להראות את כל התוצאות הנוראיות, בגלל שהן מופיעות בכל מחקר ומחקר."

 

 

 

השאר לנו תגובה

גלילה לראש העמוד

ארגון "הפחתה אחראית" מפעיל קבוצות ווטסאפ ורשימות תפוצה ייעודיות, למתמודדים, תומכים ומטפלים

דילוג לתוכן