התנתקות משירותי בריאות הנפש כתהליך של בניית חיים מחוץ לעולם החולי

הרצאתו של ד"ר שמעון כץ (עו"ס), מייסד יוזמת "הפחתה אחראית", על עבודת הדוקטורט שלו – התנתקות משירותי בריאות הנפש כתהליךשל בניית חיים מחוץ לעולם החולי.

ההרצאה התקיימה במסגרת יום עיון להשקת הספר: "כנגד כל הסיכויים – משיקום ומהחלמה בבריאות הנפש לשילוב קהילתי" מאת ד"ר נעמי הדס לידור בקריה האקדמית אונו.

 

השאר לנו תגובה

גלילה לראש העמוד

ארגון "הפחתה אחראית" מפעיל קבוצות ווטסאפ ורשימות תפוצה ייעודיות, למתמודדים, תומכים ומטפלים

דילוג לתוכן